wilmalina

Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

Små shoppat!

Av Lina Andersson - 27 juni 2013 20:44

Hej mina vänner! ((; Har små shoppat med mamma idag. Vi kilade ner till stan och köpte lite saker åt mig för jag rensade ju min klädgarderob i förr går, så kag fick typ slänga en MASSA gamla kläder o så, så jag måste köpa lite grejjsimojjsar! c: Jag köpte 4 par korta shorts: ett par vita, ett par svarta, ett par blåa och ett par röda! Sedan köpte jag ett linne och en magtröjja. Linnet är enfärgat, (ljusrosa). Och magtröjjan är mint grön med ett stort vitt ankare! c: Och sedan köpte jag ännu två bandeun, ett gult och ett vitt! :D Hehe, mamma betalade! c: Men aa... känns smått osmart att shoppa två dagar före vi ska till ullared! :p Men aja! ;)) Sorry for no pics men ni vet antagligen hur bloggplatsen.se uppdateringen är? -.- Fast jaajaa... Vi ses imrn då, gonatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Andersson - 30 juni 2013 11:51

Hejhej, är i bilen påväg hem från Ullared. Tyvärr bara en snabbt litet snabb inlägg, för vi är nu framme vid stationen där vi skall mat pausa! Hejdåå! C: ...

Av Lina Andersson - 29 juni 2013 22:22

Har shoppat hela dagen! :D As skönt att bara ligga i sovsäcken i tältet o chilla o chatta med vänner! c: Imorgon kommer vi åka hem typ klockan 12 på förmiddagen! :) Men aa... Vi ses imorn! :DD #omg #ullared #lol ...

Av Lina Andersson - 29 juni 2013 09:48

Hejhej, jag är i bilen till Ullared! #taggad c: Jag vet inte om jag hinner blogga så mycket idag men ska försöka! ((: Hejdååååå!! ...

Av Lina Andersson - 28 juni 2013 21:08

Av Lina Andersson - 28 juni 2013 15:19

Hej hej på er! :D Jag är i bilen just nu! Vi skall till nån scout butik typ, för pappa märkte att det fanns ett stort hål i tältet haha! Och vi sticker ju imorgon o så, så vi måste få ett tält köpt snabbt! ;) Men aa...Typiskt pappa märka att det finn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards